BREAKING NEWS - Anwar Ibrahim Akan Melarikan Diri Ke Amerika Syarikat

Monday, April 11, 2011

Sumber Berita Dari Manusia Fasik Seperti Kat Bawah

Maklumat terbaru yang Gomo terima bahawa Anwar Ibrahim akan melarikan diri ke Amerika dalam minggu ini sebelum hari pengundian Pilihanraya Negeri Sarawak. Maklumat ini di perolehi dari orang kanan Anwar Ibrahim sendiri yang menyatakan bahawa segala Program yang di bakal di adakan di Semenanjung di batalkan.

Untuk makluman semua, isu Video Porno yang membabitkan ANwar Ibrahim ini semakin panas sehinggakan KLU utama kes Video Seks ini iaitu Jam Tangan Omega di desak rakyat untuk mengetahuinya di mana Jam Tangan Omega tersebut.

Jika anda ingat Anwar Ibrahim sejak datang ke Sarawak dalam menjalankan Rekayasa Fitnahnya terhadap BN sampai ke hari ini beliau masih belum pulang ke Semenanjung. Malah program yang sepatutnya berjalan di Kuala Lumpur di Batalkan akibat dari ketidak hadiran Anwar dalam program yang berlangsung.

Mengapa Anwar Ibrahim tidak pulang pulang ke Semenanjung? Gomo menerima banyak mesej melalui Inbox FB dan juga emel yang bertanyakan soalan yang sama dan jawapan Gomo dalam hal ini adalah kerana Anwar Ibrahim sudah tahu bahawa beliau menjadi Alibi kepada Pakatan Rakyat.

Ini merupakan Faktor kuat bahawa Anwar Ibrahim akan melarikan diri dalam masa terdekat memandangkan sehingga ke hari ini Anwar Ibrahim masih lagi GAGAL menjawap DI MANA JAM TANGAN OMEGA miliknya.

0 comments:

Post a Comment

MY BLOG LIST

Blog Archive

About This Blog

  © Blogger template Foam by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP